Google Adwords voor horecabedrijven
Goedenavond, een portie Google Ads graag.
Meer bekendheid en reserveringen voor je horecabedrijf!
Een van de populairste en effectiefste manieren om meer geïnteresseerden kennis te laten maken met je horecabedrijf is het gebruik van Google Adwords. Adwords uitbesteden aan grote marketingbureaus is vaak duur en voor veel horecabedrijven niet betaalbaar.
Om deze reden biedt Horecawebsite.nl een betaalbaar alternatief om juist deze specifieke doelgroep te ondersteunen. Of het écht effect heeft? Dat laten we je graag zien met een campagne voor jouw horecawebsite! Probeer het eens drie maanden uit, ontvang adviezen van onze experts en bekijk de resultaten.
- Betaalbare tarieven
- Doorlooptijd vanaf 3 maanden
- Effectief je doelgroep bereiken
- Specifiek in de regio van je horecabedrijf
Google Adwords tarieven
Tarieven ter indicatie voor horecabedrijven
Pakket
'Brons'
- Maandelijks advertentietegoed: € 100,-
- Maandelijks beheervergoeding: € 50,-
- 6 advertenties
- 30 zoekwoorden
- Lokaal dekkingsgebied
- Minimaal 3 maanden looptijd
- Dagelijkse uitgave: € 4,83
Pakket
'Zilver'
- Maandelijks advertentietegoed: € 225,-
- Maandelijks beheervergoeding: € 100,-
- 12 advertenties
- 55 zoekwoorden
- Eigen keuze dekkingsgebied
- Minimaal 3 maanden looptijd
- Dagelijkse uitgave: € 10,48
Pakket
'Goud'
- Maandelijks advertentietegoed: € 400,-
- Maandelijks beheervergoeding: € 200,-
- 20 advertenties
- 90 zoekwoorden
- Lokaal dekkingsgebied
- Minimaal 3 maanden looptijd
- Dagelijkse uitgave: € 19,35
..afhankelijk van de gewenste situatie is er nog een eenmalig bedrag voor analyse, onderzoek en het opzetten van je Google Adwords campagne.
Persoonlijke offerte
Kom je er niet helemaal uit? Afhankelijk van de situatie van jouw horecabedrijf bepalen we wat de beste strategie is.
Google Ads Offerte Aanvragen >>
Slimme remarketing toepassen?
Ook kunnen we remarketing inzetten voor je horecabedrijf. Met behulp van remarketing (ook wel retargeting) kun je bezoekers een tweede kans geven om alsnog gebruik te maken van je producten of diensten.
Op deze manier laat je bezoekers die al eens je website hebben bezocht gepersonaliseerde advertenties zien met een aparte Google Ads campagne. Hierbij wordt een aparte doelgroep aangemaakt van deze bezoekers. De doelgroep kan bijvoorbeeld bestaan uit bezoekers die de contactpagina hebben bezocht, maar uiteindelijk niet het contactformulier hebben ingevuld.
Investeren en meer omzet genereren
Een Google Adwords campagne wordt ingezet met als doel om winst te maken en omzet te genereren. Waarschijnlijk denk je nu: met Google Adwords moet je toch juist geld investeren? Dat klopt, maar met een goede Return On Investment strategie doen we er alles aan om meer inkomsten te genereren dan dat een Adwords campagne kost.
horecamarketing & Google Ads, voordelen:
- Campagnes opgezet door onze experts
- Snel resultaat
- Specifiek voor horecabedrijven
- Effectief je doelgroep bereiken
- Elk moment opzegbaar na 3 maanden
Kom ik met mijn horecabedrijf bovenaan in Google?
Ja, wij zorgen er met Google Adwords voor dat je website bovenaan in Google komt te staan. Dit houdt in dat je boven de zogenoemde ‘organische’ (gratis) resultaten komt te staan en een uitgelichte plek krijgt in de zoekresultaten van Google.
Ik zie soms advertenties in Google met extra mogelijkheden en prijzen, is dat ook mogelijk?
Zeker weten! We kunnen de pakketten met prijzen voor je horecabedrijf uitlichten bij je advertenties. Dit is een extra module in Adwords, wij implementeren dit gratis.
Ik wil alleen maar een bepaalde doelgroep bereiken in een specifieke regio, is dat mogelijk?
Absoluut! We kunnen ons specifiek op jouw specifieke doelgroep richten en alle andere personen uitsluiten. Samen overleggen we wat het beste bij jouw horecabedrijf past.
Kan mijn telefoonnummer ook bij mijn horecabedrijf advertenties komen te staan?
Ja, je telefoonnummer en eventueel je adresgegevens kunnen bij je advertenties komen te staan. Op deze manier kunnen geïnteresseerden direct contact met je opnemen.
Wat onze klanten zeggen
“Zeer goed opgezet in een strakke en moderne vormgeving , ook voor de telefoon en tablet. Erg blij met de nieuwe website. Is ook goed door mijzelf bij te houden.”
Roelof Meijer Motorrijschool Fun On Wheels
“Wabblo heeft voor ons een zeer gebruikersvriendelijke en overzichtelijke intranet omgeving gemaakt. En dat binnen een zeer korte tijd. Ook latere door ons gevraagde aanpassingen werden zondermeer doorgevoerd. Ook werd meegedacht en kwamen ze met waardevolle suggesties.”
Annemarie Atema NOM
“Als je een website/winkel wilt is Wabblo een erg goede keus. Ervaren en denken in het hele proces met je mee. Ze begeleiden je en zijn snel te bereiken. Kortom, niet twijfelen, doen!”
Sonja Reinier De zeepfabriek van Wijnjewoude
“Wabblo webadvies is pro-actief, denkt goed mee en is goed bereikbaar. Ik ben erg blij met het resultaat en de ondersteuning die ik krijg!”
Petra Smid PS.connect